برگزاری کلاس آموزشی در واحد تولید شرکت آبین گستر شرق گرمسار

با توجه به اهمیت آشنایی پرسنل واحد تولید نسبت به عملکرد و نصب و راه اندازی ، همچنین سرویس و نگهداری از سیستم های کنترل مرکزی ، اهمیت آموزش این مباحث برای پرسنل واحد تولید احساس شد و با برنامه ریزی و جمع بندی نظرات در جلسات برگزار شده میان واحدهای مختلف سازمانی اعم از تولید ، آموزش و بازاریابی مقرر گردید کلاس های آموزشی برای پرسنل واحد تولید در سال 1399 به منظور افزایش سطح آگاهی پرسنل نسبت به اهمیت رعایت کیفیت و اصول تولید در ساخت دستگاه های فیلتراسیون برگزار گردد . 

 

 

در تاریخ 1399/02/16 در واحد تولید شرکت آبین گستر شرق گرمسار کلاس آموزشی با عنوان آشنایی با سیستم های فیلترسیون با حضور پرسنل واحد تولید برگزار شد .

در این کلاس آموزشی که آقای مهندس لاهوتی مدرس آن بودند در مورد کاربرد سیستم های فیلتراسیون در پروژه آبیاری و اهمیت آن صحبت شد . همچنین در مورد تاریخچه آبیاری قطره ای ، بخش های مختلف یک ایستگاه فیلتراسیون و چگونگی عملکرد و نحوه بکواش قسمت های مختلف توضیحاتی ارائه شد .

 

 

 

در ادامه آقای مهندس لاهوتی به تشریح انواع مختلف سیستم ها با توجه به نیاز یک پروژه پرداختند و در مورد ویژگی هر یک از سیستم های کنترل مرکزی با توجه به نیاز آن پروژه صحبت نمودند . در پایان این کلاس آموزشی واحد تولید سوالات خود را مطرح نمودند و جناب آقای لاهوتی به سوالات مطرح شده پاسخ دادند .