واحد مونتاژ

بخش مونتاژ در شرکت آبین گستر شرق یکی از مهم ترین بخش های تولید می باشد که در چهار فضای متمایز شده از هم در قالب چهار گروه مونتاژی مشغول به فعالیت هستند . بعد از اینکه سفارشی توسط مشتری نهایی و تایید میشد بصورت سفارش ساخت به کارخانه منتقل میگردد .

ابتدا سفارش ساخت توسط واحد انبار بررسی شده و کالاهای مورد نظر چک میشوند تا کسری موجودی وجود نداشته باشد . یک نسخه از سفارش ساخت ها به یکی از گروه های تولید تحویل شده و مطابق دستورالعمل های تولید و کلیه نقشه های مهندسی جهت مونتاژ تمامی دستگاه ها فرآیند تولید و مونتاژ شروع میشود .

ابتدا نقشه های مورد نظر به بخش CNC داده شده تا قطعات اصل از ورق و لوله ها برشکاری شوند . اجزا کوچکتر و روتین از قبل بوسیله دستگاه پلاسما برش خورده و در انبار موجود می باشند . گروه مونتاژ انتخاب شده پس از دریافت قطعات و اتصالات مطابق دستورالعمل های مونتاژ شروع به مونتاژ کرده که اولین مرحله در ساخت نوردکاری بدنه ها و مونتاژ اتصالات فلنجی به لوله ها بوده تا مونتاژ اولیه جهت جوشکاری انجام شود  ، پس از مونتاژ اولیه بسته به سایز و نوع دستگاه جوشکاری و تمیزکاری و رنگ اولیه و داخلی دستگاه انجام میشود .

بعد از تمامی مراحل بالا مونتاژ نهایی که قسمت تکمیلی محسوب میشود انجام شده و مونتاژ تکمیل میگردد .