واحد برشکاری

واحد برشکاری در شرکت آبین گستر شرق مرحله شروع فرآیند تولید دستگاه ها می باشد . با توجه به حساسیت و دقت برش جهت مونتاژ ، جوش ، ابعاد و اندازه های نهایی در ساخت و تولید دستگاه های کنترل مرکزی برشکاری در شرکت آبین گسار شرق با دستگاه تمام اتومات CNC با روش برشکاری پلاسما انجام می شود . بوسیله این دستگاه در دو بخش ورق بر و لوله بر برشکاری با دقت 0/5mm انجام شده و تمامی قسمت ها و اجزا دستگاه با روش پلاسما که با دقت ترین روش برش می باشد صورت میگیرد .

در این واحد تمام ورق ها و لوله ها ورودی با نقشه های تحویل داده شده در واحد فنی و مهندسی برش داده میشوند . نقشه تمام دستگاه ها با جزییات در دسته بندی های متفاوت موجود میباشد و در صورتیکه نقشه برش دستگاهی در نقشه های آماده موجود نباشد ، واحد فنی و مهندسی هماهنگ با واحد بازرگانی و متناسب با نیاز و اطلاعات مشتری به طراحی پرداخته و پس از تایید در واحد تولید نقشه مورد نظر به واحد برشکاری تحویل داده خواهد شد .

در واحد برشکاری ورق و لوله های مورد نظر مطابق با نقشه های موجود و متناسب با نیاز تولید برش داده شده ، ابتدا به واحد انبار تحویل داده شده ، سپس واحد تولید با توجه به سفارش ساخت های موجود قطعات لازم را از واحد انبار دریافت میکند .

در بخش ورق بر کلیه بدنه ها ، پایه ها و اجزا کوچک و بزرگ دستگاه ها با دقت بالا برشکاری میشوند و به واحد انبار جهت مونتاژ سیستم ها منتقل میشوند . در بخش لوله بر کلیه لوله های وارد شده به کارخانه مطابق نقشه های مهندسی و کاملا با دقت بالا برشکاری شده بطوریکه لوله های ورودی تبدیل به اجزاء انبار شده و در زمان ساخت دستگاه ها بصورت اجزا مستقل از انبار تحویل گرفته میشوند .

دقت برشکاری لوله بر در مقاطعی که قرار است بصورت عمود به یکدیگر متصل شوند بالاترین کاربرد و دقت را دارد بصورتیکه هیچگونه درزی بین اتصالات بوجود نیامده ، در نتیجه فرآیند مونتاژ و جوش و رنگ با بالاترین کیفیت اتفاق می افتد .